Savākt un sagatavot pierādījumus gada, pusgada, ceturkšņa un mēneša auditiem, lai pārbaudītu atbilstību Suwon galvenā biroja politikām un vadlīnijām
Skaidri komunicēt ar darbiniekiem, kas ir atbildīgi par politiku ieviešanu, un nodrošināt savlaicīgu politiku piemērošanas izpildi uzņēmumā
Veikt ceturkšņa saskaņošanu attiecībā uz debitoriem/kreditoriem un reklāmas un akciju izdevumiem, sagatavojot kopsavilkuma ziņojumu Suwon galvenajam birojam
Sagatavot mēneša CFO kontrolsaraksta ziņojumu un pārbaudīt pierādījumus
Teicamas angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (komunikācijai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs)
Pieredzējis Excel un citu MS Office rīku lietotājs
Labi jūtas, veicot rutīnas un atkārtotus uzdevumus
Stresa noturība
Augsta uzmanība detaļām
Teicamas laika plānošanas prasmes, spēja ievērot termiņus un efektīvi veikt neplānotus uzdevumus
Vēlama izglītība finanšu vai uzņēmējdarbības vadības jomā (var būt pēdējā kursa students)
Iepirkumu Speciālists/-e
Pārvaldīt uzņēmuma iepirkumu sistēmu (BQMS), lai nodrošinātu mārketinga un citu biznesa nodaļu aktivitātes, nodrošinot kvalitatīvus ārpakalpojumu iepirkumus (piemēram, piegādātāju atlases pieprasījumi, RFP/Q nosūtīšana, piegādātāju atlase, līgumu izmaiņas)
Pārvaldīt Piegādātāju novērtējumu un pārvaldības sistēmu (VERS) informēt kolēģus par piegādātāju reģistrācijas procesu, iesniegt piegādātāju reģistrācijas pieprasījumus, organizēt piegādātāju novērtēšanu
Veikt piegādātāju izvērtēšanu (due diligence) un sadarbības partneru auditēšanu
Augstākā izglītība vai iepriekšējā pieredze (vismaz 1+ gadi) starptautiskā, korporatīvā vidē kā iepirkumu speciālistam/projektu vadītājam vai līdzīgā jomā
Teicamas angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (komunikācijai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs).
Labas plānošanas prasmes - spēja efektīvi veikt dažādus projektus dažādām nodaļām
Teicamas laika plānošanas prasmes - termiņu ievērošana mēneša, kvartāla, gada un individuāliem projektiem
Sadarbības prasmes - spēja komunicēt ar ārējiem piegādātājiem un vadību visos līmeņos
Komunikācijas prasmes - spēja izskaidrot sarežģītus procesus vienkāršākiem terminiem un sasniegt rezultātu ar spēju ietekmēt procesus/partnerus
Zinātkāre - dabiska vēlme izzināt un meklēt trūkstošo informāciju
Noteiktība - spēja vajadzības gadījumā pateikt "nē" un nodrošināt atbilstošu procesu prasībām
Sales specialist
Drive the growth of Alliance for Recruitment client portfolio by actively seeking and developing relationships with prospective partners
Preparing contracts and offers for clients
Collaborating with colleagues in Latvia and Lithuania to promote the development of the company
Build strong longterm relationships with our present and future customers
Have 3+ years of experience in B2B sales
Have experience in selling professional services
Fluency in Latvian and English languages
Can work in dynamic and fast-paced environment
Are willing to constantly take new challenges and get out of your comfort zone
Have goal-driven attitude with a proactive and can-do approach
Have excellence in communication and good negotiation skills
IEPIRKUMU KATEGORIJU VADĪTĀJS/-A
Izstrādāt un vadīt iepirkumu stratēģiju dažādām izdevumu kategorijām un sniegt aviokompānijai izmaksu ietaupījumu ieguvumus.
Veidot spēcīgu piegādātāju tīklu savā kategorijā gan reģionālā, gan starptautiskā līmenī.
Nodrošināt atbilstību iepirkumu procesam saskaņā ar uzņēmuma pārvaldības vadlīnijām visās atbildības kategorijās.
Veikt detalizētu analīzi par izdevumiem savā kategorijā, identificēt izmaksu samazināšanas iespējas un īstenot plānus šo ietaupījumu sasniegšanai.
3-5 gadu pieredze iepirkumos, vēlams aviokompāniju/ lidostu sektorā.
Augstākā izglītība, vēlams biznesa vai aviācijas jomā.
Teicamas prasmes darbā ar MS Office, īpaši Excel un Word.
Izcilas angļu valodas prasmes, gan rakstiski, gan mutiski (lai komunicētu ar komandu un sadarbības partneriem ārvalstīs)
Spēcīgas mutvārdu un skaitliskās spriešanas spējas, labas analītiskās prasmes.
Spēja prezentēt un ietekmēt galvenās ieinteresētās puses un augstākā līmeņa vadību.
Pierādīta pieredze līgumu sarunās ar minimālu papildu atbalstu.
Spēja komunicēt, ietekmēt un izaicināt iesaistītās puses, lai izprastu un pārvērstu to prasības izmērāmos, rentablos rezultātos no RFP (Piedāvājuma pieprasījuma) līdz līgumam.
Pārdošanas speciālists
3+ gadu pieredzi profesionālo servisu pārdošanā B2B klientiem
Izcilas latviešu un angļu valodas prasmes (komunikācijai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs)
Spēju strādāt dinamiskā un strauji augošā vidē
Spēju patstāvīgi pieņemt jaunus izaicinājumus un izkāpt no savas komforta zonas
Proaktivitāti un uz mērķi orientētu personību
Izcilas komunikācijas un argumentēšanas prasmes
Pārdošanas pārstāvis/e
Veidot sadarbību ar mazumtirdzniecības ķēžu pārstāvjiem, izprotot viņu vajadzības un piedāvājot piemērotus celtniecības produktus un risinājumus.
Uzturēt un attīstīt ciešas attiecības ar mazumtirdzniecības klientiem, nodrošinot izcilu klientu apkalpošanu un atbalstu.
Palīdzēt klientiem izvēlēties produktus, piedāvājot ekspertu konsultācijas par produktu īpašībām, priekšrocībām un pielietojumu.
Sasniegt pārdošanas mērķus, aktīvi reklamējot un pārdodot produktus mazumtirdzniecības klientiem.
Iepriekšēja pieredze pārdošanā, vēlams celtniecības produktu vai mazumtirdzniecības nozarē.
Labas zināšanas par celtniecības materiāliem un produktiem, ar spēju sniegt eksperta konsultācijas klientiem.
Izcilas komunikācijas, starppersonu un klientu apkalpošanas prasmes.
Spēja strādāt patstāvīgi un komandā, lai sasniegtu pārdošanas mērķus.
Proaktīvs un uz rezultātiem orientēts ar spēcīgu pārdošanas motivāciju.
Teicamas latviešu un angļu valodas prasmes, lai komunicētu ar klientiem un partneriem ārvalstīs.
Pārdošanas speciālists
Sadarboties ar klientiem jūsu reģionā (Vidzeme, Zemgale, Latgale vai Kurzeme), nodrošinot izcilu klientu apkalpošanu;
Popularizēt Nando produktus un pakalpojumus potenciālajiem klientiem un vadīt pārdošanas aktivitātes;
Sasniegt pārdošanas mērķus, ziņot par rezultātiem un atbalstīt pārdošanas komandu pēc nepieciešamības;
Ceļot uz Lietuvu biznesa tikšanām un apmācībām.
Vismaz 2 gadu pieredze lauksaimniecības nozarē;
Pierādīta pieredze pārdošanā;
Atvērtība, ātra domāšana, globāla orientācija un koncentrēšanās uz kvalitāti un inovācijām;
Derīga B kategorijas autovadītāja apliecība;
Angļu un latviešu valodas prasmes. Angļu valodas prasmes ir nepieciešamas, lai sazinātos ar partneriem ārzemēs.
Vēlamās prasmes:
Bakalaura grāds lauksaimniecības jomā;
B2B pārdošanas pieredze;
Krievu valodas zināšanas. Krievu valodas prasmes ir nepieciešamas, lai sazin;atos ar partneriem ārzemēs.
Pieredze CRM sistēmu izmantošanā.
Sales Specialist
Product Portfolio Includes:
Minimum 2 year of experience in the agriculture industry;
Proven sales experience;
Open-minded, quick-thinking, global orientation, and a focus on quality and innovation;